شرکت تمرون (TAMRON) در سال ۱۹۵۰ میلادی در کشور ژاپن آغاز به کار کرد. این شرکت یکی از برگرترین تولید کنندگان انواع لنز دوربین در جهان می باشد. این شرکت در زمینه تولید لنزهای دوربین مداربسته نیز یکی از شرکت های برتر می باشد. لنزهای این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

شرکت TAMRON در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان بیستمین شرکت برتر تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری در لیست ۵۰ برند برتر تجهیزات نظارتی قرار گرفت.

این شرکت در کشورهای مختلف جهان دارای نمایندگی می باشد و محصولات خود را به کشورهای مختلف جهان صادر می کند.

محصولات این شرکت شامل انواع لنز دوربین مداربسته ثابت (FIX), انواع لنز وریفوکال دوربین مداربسته, انواع لنز زوم دوربین مداربسته و … می شود. لنزهای دوربین مداربسته TAMRON دارای استانداردهای مختلف بین المللی می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

رنج قیمت لنز دوربین مداربسته تمرون (TAMRON)

لنزهای دوربین مداربسته این شرکت در رنج محصولات رده بالا بازار با کیفیت بالا می باشند. در صورتی که نیاز به کیفیت تصویر بالایی دارید پیشنهاد می شود در کنار استفاده از دوربین های مداربسته با کیفیت بالا از لنزهای با کیفیت مثل لنزهای این شرکت استفاده نمایید. لنزهای TAMRON برای استفاده در اماکن حساس که کیفیت تصویر از اولویت بالایی برخوردار است بسیار مناسب می باشد.

لنز دوربین مداربسته TAMRON ساخت چه کشوری می باشد ؟

دفتر مرکزی این شرکت در کشور ژاپن قرار دارد. در صورت تمایل به خرید لنزهای دوربین مداربسته TAMRON در ایران می توانید آن را به راحتی توسط فروشگاه ها و شرکت های محصولات نظارتی تهیه کنید.

خوشبختانه محصولات این برند توسط فروشگاه ها و شرکت های مختلف در بازار در دسترس می باشد, اما برای اطمینان از اصالت کالا پیشنهاد می شود لنز دوربین مداربسته TAMRON را از طریق فروشگاه ها و شرکت های معتبر تهیه کنید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]