#هشدار

به تازگی در کانالها و لیست قیمتهای محصولات دوربین مداربسته, قیمت های بسیاری پایینی برای محصولات AHD اعلام میشود. به صورتی که دوربین ۲ مگاپیکسل با قیمتی حدودا ۵۹# هزار تومن و یا از این قبیل قیمتها اعلام میشود.

وظیفه خود دانستیم که با خرید تکی از این محصولات و یک بررسی اجمالی آنها, اطلاع رسانی را برای دوستان و همکاران عزیز داشته باشیم که بردهای جدیدی با اصطلاح VC نامیده میشوند که جزو بردهای درجه ۲ و چینی بوده و بر روی دوربین ها قرار داده شده است که از نظر قیمتی با بردهای Next تفاوت داشته و قیمت پایین را دارند. و همین دلیل باعث کاهش قیمت دوربینهای ۲ مگاپیکسلی در بازار شده است.

#نکته

از نظر کیفیتی تا ۱۰ درصد کیفیت افت خواهد کرد ولی مشکل اصلی در آینده این دوربین است که خرابی های چنین دوربین هایی بعد از چند ماه آشکار خواهد شد. به مانند همان داستان بردهای OV که ما به تمام دوستان هشدار دادیم که به خاطر ۱۰ هزار تومان پایین تر, این نوع دوربین ها را نخرید ولی پس از خرید و استفاده , در زمان کوتاهی, تصویر دوربین ها با افت شدید مواجه شدند و ادامه داستان را که میدانید, ضرر و نارضایتی مشتری و الان اگر به کسی بگویید OV , همان ابتدا اعتراض خواهد کرد.

#کلاهبرداری

برخی از شرکتها و افرادی که نه محل دقیقی داشته و یا صرف فروش محصول خود, با فروش ویژه های جنجالی خود, سعی در جذب کاربر و مشتری برای کانال و فروش خود هستند, در مشخصات محصول از جمله VC یا این گونه اصلاحات استفاده ننموده و از جملات Next و … جهت جذب مشتری استفاده مینمایند.
شما که بعد از خرید دوربین , برد آن را نگاه نمیکنید و سریع نصب خود را انجام و پول خودرا میگیرید. ادامه داستان , شروع دردسر خدمات به پروژه می شود …

#نکات_خرید

از هر شخص یا شرکتی که میخواهید خرید کنید , سعی کنید از محلی خرید نمایید که آدرس و لااقل یک دفتر ثابت برای خود داشته باشد و از خرید از مغازه ها و افرادی که ثبات مکانی ندارند خودداری نمایید. زیرا تغییر یک خط تلفن همراه , ۱۶۰ تومان برای فروشنده هزینه دارد و یک سیستم دوربین مداربسته برای شما , یک میلیون تومان.

#IPMCCTV
سایت ipmcctv دارای دفتر فروش با سه خط مستقل و تیم فروش و نصب و خدمات کاملا مجرب , تمام تلاش خود را در جهت ارائه مطمئن ترین محصولات برای همکاران و مشتریان خود داشته و دوستانی که با ارتباط دارند, به این نتیجه رسیده اند که محصولات ارائه شده توسط ما, کاملا مطمئن و دارای خدمات و گارانتی معتبر هستند.
دوربین های AHD که توسط ما به فروش میرسد, در همان ابتدا به همکاران خود نسبت به ارائه اطلاعات دقیق اقدام مینماییم, زیرا کسب رضایت مشتری, از سود محصول, مهمتر می باشد.

امیدواریم با این اطلاع رسانی کوتاه, مانع ضرر شما همکاران و مشتریان عزیز شویم.

کمپین #دوربین_خوب_کیفیت_خوب

 

[list icon=”momizat-icon-phone” ]02166126233,02166947804,02169947802[/list]

آدرس سایت :

[list icon=”momizat-icon-dribbble” ]سایت فروش: www.ipmcctv.com,سایت اصلی شرکت: www.akitan.org[/list]

 

 


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]