شاید شعاری که برای این برند بتوان گفت اینست که:

(( با اطمینان کامل خرید کنید ))

برند کى دی تى یک برند کاملا ایرانى و رجیستر شده از نظر نام و لوگو در ایران به صورت بین المللى مى باشد که تمامى تجهیزات شبکه آن در ایران و سایتهای تولیدی این کمپانى تولید مى شود. دوربین ها و تجهیزات ضبط این شرکت تحت لیسانس کمپانى های مادر صنعت، توسط بهترین کمپانى های کشور چین در کنار دیگر برندهای معتبر جهانى گردآوری و تولید مى گردد.

مجموعه کاوش داده پردازان در سال ١٣٧۵ در تهران با نام شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت شروع به کار نمود که در ادامه، فعالیت خود را در زمینه ارائه راهکارهای شبکه در سال ١٣٨٠ تغییر داد. این شرکت از سال ١٣٨٢ فعالیت گسترده ای را در زمینه سیستم های حفاظتى و نظارتى آغاز نمود که عمده این فعالیت ها شامل طراحى و اجرای پروژه های نظارت تحت شبکه مبتنى بر سیستم های وایرلس بود. در ادامه بنا بر صلاحدید مدیران مجموعه، خط مشى شرکت به سوی تولید تجهیزات مورد نیاز پروژه های اجرایى تغییر یافت.

در نهایت با توجه به موفقیت های حاصله در انجام پروژه های شرکت، تصمیم به عرضه محصولات تولیدی در بازار ایران از سال ١٣٨٩ گرفته شد که حاصل آن استقبال گسترده هموطنان در ایران و پس از آن در کشورهای همجوار بوده و اکنون سایت های تولیدی این شرکت در استان تهران قادرند تا با هدف مشاوره، تامین تجهیزات، ارائه و پیاده سازی راه حل های جامع و یکپارچه، مطابق با تقاضای مشتریان، نیاز داخل به تجهیزات PoE را پاسخگو باشند و توأمان در زمینه تولید سفارشى تجهیزات PoE برای بازار داخل و خارج فعالیت نمایند.

اکنون با عنایت به لطف پروردگار توانسته ایم خط مونتاژ دوربین های شبکه و دستگاه های NVR را نیز برای اولین بار در ایران راه اندازی نماییم. لازم به ذکر است که کسب تمامى این موفقیت ها را مرهون استقبال و لطف صمیمانه شما مصرف کنندگان و توزیع کنندگان گرامى مى دانیم و به همین دلیل همه تلاش خود را صرف ارائه کیفیت و خدمات پس از فروش گسترده تر و ایده آل تر برای شما بکار مى گیریم. امید است هر روز با ارائه خدماتى نوین و کارآمدتر، در جهت رضایتمندی و آسودگى شما گام برداریم.


این برند شامل دوربین مداربسته تحت شبکه ، دستگاه NVR ، دوربین مداربسته HD‌ از نوع HDTVI و همچنین دارای تجهیزات شبکه (تولیدات این شرکت) می باشد.

یکی از مزایای این برند و خرید آن، گارانتی بدون شک و اطمینان بالای آن می باشد. به گونه ای که شما ۵ سال از گارانتی طلایی این برند بهره برده و با خیال راحت نسبت به استفاده از آن اقدام خواهید کرد.

تمامی دوربین های مداریسته تحت شبکه این برند با وسواس خاصی انتخاب شده اند تا در تمامی پروژه ها، یک دید مثبت از برند را به جای بگذارند.


 

این محصول کاملا مورد تایید سایت ipmcctv بوده ، به صورتی که حتی در صورت خرید این محصول از ipmcctv، کارت اصالت کالا نیز در کنار آن قرار داده میشود تا به شما اطمینان خاطر از اصل بودن جنس را القاء کند.