ipmkala

در گذشته صاحبان فروشگاه ها عمدتا برای جلوگیری از سرقت کالا از فروشگاهایشان از دوربین های مدار بسته استفاده می نمودند. اما پس از مدتی با چک کردن دوربین ها متوجه شدند که این محصول تنها پس از خروج کالا از فروشگاه صاحبان فروشگاه را از سرقت انجام شده، مطلع می نمایند. به همین علت گیت های دزدگیر فروشگاهی ( سیستم های ضد سرقت فروشگاهی) وارد بازار شد. این محصول عمدتا در جلوی درب خروج فروشگاه ها نصب می شوند و در لحظه سرقت کالا ، افراد فروشگاه را از این سرقت مطلع می سازند.

امروزه گیت فروشگاهی انواع مختلفی دارند که هر یک نقاط قوت و ضعف خود را دارد.آگاهی از نحوه عملکرد و این نقاط قوت و ضعف ما را در خرید گیت های دزدگیر مناسب تر برای فروشگاه هایمان یاری می سازد.

امروزه با توجه به نحوه عملکرد و هزینه مربوط به خرید سیستم های دزدگیر فروشگاهی ، سیستم های RF و AM از محبوب ترین سیستم های حفاظتی فروشگاهی بشمار می آیند.سیستم های RF قیمت مناسب تری نسبت به سیستم های AMدارند و لیبل های سیستم RF انعطاف پذیر تر و نازک تر هستند.به همین دلیل برای کتاب فروشی ها و پلاستیک فروشی ها و هایپر مارکت ها بهترین گزینه بشمار می روند.

قیمت سیستم های AM نسبت به سیستم های RF بیشتر است اما جوابدهی آن بر روی آلومنیوم و ورقه های متالایز موجود در برخی کالاها بهتر از سیستم های RF است . بنابراین سیستم های AM برای فروشگاه های لوازم آرایش ی و بهداشتی بهترین گزینه به شمار می روند.

در فروشگاه های پوشاک هم میتوان از گیت های دزدگیر فروشگاهی RF وهم از گیت های فروشگاهی AM استفاده نمود. عرض درب فروشگاه، متراژ فروشگاه، موقعیت مکانی فروشگاه و کالاها موجود در فروشگاه از جمله مواردی می باشند که در انتخاب گیت دزدگیر مناسب نقش اساسی دارند.

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]