۱٫ خاموش نمودن سیستم دزدگیر پس از اتمام ساعت کاری: این کار باعث می شود که طول عمر سیستم دزدگیر شما افزایش یابد و به علت خنک شدن برد ، عملکرد بهتری نیز داشته باشد.
۲٫ روشن ماندن مدام سیستم دزدگیر عمدتا باعث کاهش طول عمر مفید دستگاه و یا خرابی و سوختن برد دزدگیر می گردد.
۳٫ عدم اتصال دو شاخهسایر وسایل برقی به محافظ برق تعبیه شده شرکت آینده سازان ایرسا کاسپین جهت سیستم دزدگیر: عملکرد سیستم های دزدگیر فروشگاهی به گونه ای است که امکان نویز پذیری از سایر وسایل برقی را دارد. برای جلوگیری از ایجاد اختلال بر روی سیستم های دزدگیر فروشگاهی و عدم آسیب رساندن به قطعات حساس آن بهتر است همیشه برق سیستم های دزدگیر را از سایر وسایل برقی موجود در فروشگاه مجزا کرد.
۴٫ عدم قرار دادن تگ یا لیبل در فاصله ۱۰۰ تا ۱۵۰ سانتی متری سیستم های دزدگیر فروشگاهی : یکی از مشکلاتی که اکثر فروشگاه ها با سیستم های دزدگیر خود دارند، بوق خطا است که این امر غالبا به دلیل عدم آگاهی فروشگاه ها می باشد. زیرا قرار دادن تگ یا لیبل در فاصله یک متری آنتن های سیستم دزدگیر غالبا موجب می شود که دستگاه دزدگیر پس از مدت کوتاهی شروع به آژیر کشیدن خطا می کند.
۵٫ دریافت مشاوره از شرکت فروشنده سیستم های دزدگیر جهت تغییر در سیستم های روشنایی و یا تابلو (بویژه افزودن لامپ ها و چراغ های LED): اضافه نمودن لامپ ها و تابلو های جدید در فروشگاه ممکن است موجود ایجاد اختلال در سیستم های دزدگیر فروشگاهی می شود.
۶٫ هماهنگی با واحد های مجاور جهت جلوگیری از نصب سیستم دزدگیر با فرکانس مشابه در شعاع ۱۰ متری: سیستم های دزدگیر RF هم فرکانس اگر در مجاورت یکدیگر قرار گیرد با هم تداخل میکنند و شروع به زدن بوق خطا و در نهایت از کار افتادن سیستم های دزدگیر می شوند . هنگام انتخاب سیستم دزدگیر قبل از نصب نمودن آن باید با کارشناس فنی شرکت مورد نظرمشورت کرد تا سیستمی را خریداری کرد که در آینده با سیستم های مجاور مشکل و تداخلی نداشته باشد.

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]