دانلود نرم افزار آندروید

محاسبه دقیق در حالت H.265 و H.264، امکان محاسبه در ۳ حالت کیفیت تصویری، محاسبه تا دوربین ۸ مگاپیکسلی و … . این نرم افزار با ۵ سایت برتر دوربین مداربسته که دارای بخش های محاسبه پهنای باند و مقدار هارد می باشند، مقایسه و درصد خطای بسیار کمی و حتی جوابی مانند آنها را ارئه نمود.

دانلود نرم افزار آندروید

پس از انتشار اولین نرم افزار محاسبه دوربین و هارد، که حدوده یکسال پیش انجام گرفت، و البته با محدودیتهایی نیز همراه بو( برای مثال امکان محاسبه در حالت فشرده سازی H.265 ممکن نبود) حال پس از تلاش تیم حرفه ای IPMCCTV ، ورژن جدید نرم افزار محاسبه هارد و پهنای باند دوربین ، آماده ارائه به همکاران عزیز می باشد. در این نرم افزار که از نظر گرافیکی نیز تغییرات داشته، شما قادر به محاسه دوربین تا کیفیت ۸ مگاپیکسل با دقت بسیار بالا می باشید. امکان تعیین نوع محاسبه در حالت فشرده سازی H.264 و H.265 از دیگر امکانات آن می باشد.

امکان نمایش مقدار هارد مورد نیاز برای پروژه و همچنین نمایش مقدار فضای اشغال شده در هر ساعت و روز نیز از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

در این نرم افزار مقدار Bit Rate که تعیین کننده کیفیت به حالت پیش فرض تعیین شده که با تغییر کیفیت تصویر میتوانید حالتهای متفاوت را بررسی کنید.

این نرم افزار بر روی گوش های آندروید قابل اجرا می باشد.

 

جهت دانلود، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود نرم افزار آندروید

 


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]