برای عملکرد بهتر دید در شب از سیستم نظارت تصویری شما، کاربر می تواند برای نصب چراغ های روشنایی مجزا که دارای طراحی مقاوم در برابر خرابکاری و مقاوم در برابر هوا هستند را انتخاب کند. نصب چراغ های IR می تواند در جهت هدف به دلیل ویژگی نامرئی مادون قرمز وقت گیر باشد. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه روشنایی چراغ های هوشمند را به سرعت نصب کنید، در حالی که عملکرد بهینه را دریافت می کنید.

چراغهای روشنایی IR به عنوان وسیله ای مدرن برای ارائه نور مادون قرمز همگن در ناحیه تحت نظارت هستند تا دوربین های دوربین مدار بسته را برای ضبط تصاویر در محیط های کم نور و بدون نور جذب کنند. آرایه LED چراغ های روشنایی IR با آرایه LED (به جای یک مجموعه معمولی از دیودهای IR) طراحی شده اند که همراه با لنزهای اپتیکی زاویه و فاصله عملیاتی مورد نظر را تضمین می کنند.

چراغ های IR همکاری با دوربین های روز / شب، مجموعه کامل برای نظارت شبانه. سنسورهای گرگ و میش آنها در ترکیب با چراغ های IR با کارآیی بالا، نتایج بسیار خوبی را به همراه مصرف انرژی نسبتا کم ارائه می کنند.

برای به دست آوردن نتیجه نهایی برای عملکرد عالی، ما از تأکید بر انتخاب لنز شروع می کنیم، سپس به نصب دوربین و روشنایی مادون قرمز، تنظیم دقیق، و در نهایت نقاط کلیدی عملیات را توصیف می کنیم. کاربران را تشویق می کنند که از روش ها پیروی کنند و گام به گام نصب کنند، به طوری که انتظار می رود یک نصب واجد شرایط باشد.

 

انتخاب لنز اصلاح شده IR

هنگام انتخاب لنز برای دوربین مداربسته، یک لنز با اصلاح IR توصیه می شود. این دوربین باید در یک دوربین روز و شب نصب شود تا از تغییر فوکوس به عنوان چراغ مادون قرمز جلوگیری شود.

لنزهای معمولی دوربین برای طیف نور مرئی طراحی شده اند، زمانی که در مادون قرمز استفاده می شود. این امر حتی پس از تنظیم مجدد لنز، باعث عدم فوکوس و تار شدن تصویر میشود. لنز تصحیح شده IR با وضوح فوق العاده خوب در نزدیکی مادون قرمز طراحی شده است، زیرا موقعیت فوکوس از نور مرئی تا مادون قرمز تفاوت دارد. لنز اصلاح شده IR می تواند یک تصویر واضح ایجاد کند.

 

 

نصب دوربین امنیتی

دوربین را در محل نصب کنید، جهت دوربین مداربسته و زوم لنز را تنظیم کنید تا منظره مورد نظر در کادر تصویر حاصل شود. دوربین را در جای خود محکم کنید. علاوه بر این، دسترسی به منوی دوربین، مطمئن شوید که دوربین در حالت شبانه کار می کند تا نور مادون قرمز را حس کند.

 

منبع: Ittech

 


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]