دوربین مداربسته

شرکت VERINT SYSTEMS در سال ۲۰۰۲ میلادی در کشور آمریکا شروع به کار کرد. این شرکت در زمینه تولید تجهیزات و نرم افزارهای نظارتی و هوش کسب و کار (BI) فعالیت می کند. محصولات این شرکت برای کمک به مشتریان برای تجزیه و تحلیل داده ها , مخصوصا داده های حجیم طراحی شده اند.

شرکت ورینت سیستم دارای بیش از ۲٫۸۰۰ کارمند در نقاط مختلف جهان می باشد. و محصولات خود را به بیش از ۱۵۰ کشور جهان صادر می کند. این شرکت دارای بیش از ده هزار مشتری از نقاط مختلف جهان می باشد.

این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان بیست و یکمین تولید کننده برتر دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری از بین ۵۰ برند برتر تجهیزات نظارتی انتخاب شد.

محصولات شرکت Verint شامل نرم افزار تجزیه و تحلیل گفتار ( قابل استفاده در سیستم IVR) , دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) و نرم افزارهای تجزیه و تحلیل دوربین مداربسته به صورت هوشمند می باشد.

نرم افزار Verint’s RELIANT ساخته شده توسط این شرکت, توسط دولت های مختلف از جمله دولت ایالات متحده آمریکا, انگلستان و خیلی از دولت های اروپایی و آسیایی و اقیانوس آرام خریداری شده اند . این نرم افزار توانایی نظارت و تجزیه و تحلیل صدا, ویدئو و داده را برای تعداد زیادی ار اهداف در مقیاس کوچو و بزرگ فراهم می کند.

رنج قیمت دوربین مداربسته ورینت (VERINT SYSTEMS)

دوربین های مداربسته و محصولات نطارتی شرکت Verint مانند خیلی از برندهای برتر دنیا متاسفانه در بازار ایران به سختی قابل تهیه می باشند.
در صورت تمایل به خرید محصولات نظارتی شرکت ورینت سیستم باید مستقیما از طریق مکاتبه با نمایندگان این شرکت اقدام به خرید این محصولات نمایید, یا از طریق شرکت های واسطه اقدام به خرید دوربین های مداربسته این شرکت به صورت سفارشی نمایید.

دوربین مداربسته VERINT ساخت چه کشوری می باشد ؟

دفتر رسمی شرکت ورینت سیستم (VERINT SYSTEMS) در کشور آمریکا قرار دارد. به دلیل عدم وجود نمایندگی فروش متاسفانه محصولات این شرکت آمریکایی در ایران فعلا قابل تهیه نمی باشد.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]