سوئیچ شبکه مدل KSA-0800H4 از نسل H4 یا به عبارتی نسل چهارم از سوئیچ های تولیدی شرکت کاوش داده پردازان می باشد.

این نوع سوئیچ، اولین مدل از گروه سوئیچ های رومیزی KDT است.
ابعاد این محصول کوچک ۹٫۵*۱۹*۳ است و به گونه ای طراحی شده است که امکان استفاده از ان در هر مکان و حتی باکسی به سادگی میسر می باشد.
این سوئیچ دارای ۸ پورت شبکه کابلی میباشد و تمامی پورت ها این سوئیچ با حداکثر سرعت ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه داده ها را منتقل می کنند.
این سوییچ از هشت نشانگر LED در پایین هر پورت جهت اعلام وضعیت اتصال پورت ها و سرعت ارتباط بهره مند است و توسط یک آداپتور۱A،۱۲V با کیفیت تغذیه میشود.
بدنه این سوئیچ از جنس پلاستیک فشرده یا همان ABS و پر کاربرد است. لزوم استفاده از این نوع کیس نسبت به سایر کیس های مشابه، افزایش مقاومت در برابر ضربه و همچنین سبک بودن محصول می باشد. همچنین این جنس بدنه قابل اشتعال نیست. به طور کلی این جنس از بدنه ترکیب فوق العاده ای از خواص سفتی، براقیت و عایق بودن نسبت به برق را هم دارد.
این سوئیچ ها هم مشابه تمامی سوئیچ های برند KDT همواره به همراه۳ سال گارانتی بدون قید و شرط به فروش میرسد که گارانتی آن شامل آبخوردگی، ضربه، شکستگی و سایر حوادث نیز میباشد که عموما” برای محصولات الکترونیکی در دنیا متداول نمیباشد.
این سوئیچ در خرداد ماه سال جاری در بازار تجهیزات شبکه به عنوان یک سوئیچ خانگی-اداری تمام گیگ با قیمت مناسب و گارانتی معتبر جهت رقابت با برندهای مشابه خارجی به بازار عرضه شده است. همچنین این سوئیچ قابل سفارش در بدنه فلزی با قابلیت نصب در رک جهت استفاده در پروژه های صنعتی را هم دارد که با مدل KSM-0800H4 عرضه میگردد.

 

جهت خرید محصولات KDT با ما تماس بگیرید:

۰۲۱۶۶۱۲۶۲۳۳

 


 فروشگاه ipmkala


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال